سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اطلاع رسانی بهاریون، فرهنگی اجتماعی اقتصادی ورزشی
پیام مدیریت وبلاگ :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .

rss

درباره ما


قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب

آمار و امکانات

به نظر شما از بین سیستم عامل هایی که برای گوشی ها و تبلت ها در حال حاضر وجود دارند کدام یک امن تر است ؟ آیا شما به سیستم عامل دستگاه خود اعتماد دارید ؟

Modern-Mobile-Operating-Systems

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ بد نیست دانید چندی پیش مرکز تحقیقاتی F Secure آماری منتشر کرد که بسیار تکان دهنده بود . طبق این آمار سیستم عامل آیفون امن ترین و سیستم عامل اندروید غیر ایمن ترین سیستم عامل شناخته شده اند.

بر اساس این اطلاعات آماری در بین سال های 2000 تا 2013 سیستم عامل های iOS با کمتر از 1 درصد تهدید بد افزاری امن ترین سیستم عامل شناخته شده است . البته در کنار سیستم عامل آیفون دیگر پلت فرم ها مثل ویندوز پالم ، بلک بری ، پاکت پی سی و J2ME همگی با کمتر از 1 درصد یا 2 درصد قرار دارند که جزو سیستم عامل های امن شناخته شده اند . اما در مقابل آنها سیستم عامل سیمبین نوکیا با 32 در صد که در بر دارنده 605 بد افزار بود و بعد از آن اندروید با 65 درصد قرار داشتند که با گذشت زمان و در سال 2013 سیمبین با کاهش به 3 در صد موقعیت خود را بهبود بخشید اما در مورد اندروید این گونه نبود و این روند افزایش هم داشت طوری که  ضریب آسیب پذیری  اندروید در حال حاضر به 97 درصد رسیده است .

این رقم در سال 2012 حدود 79 درصد بود که احمال می رفت تابا افزایش برنامه های ضد ویروس اندروید هم از امنیت بالا برخوردار شود اما متاسفانه در سال 2013 این رقم افزایش یافت . در این آمار کشور هایی که بیشترین گزارشات بد افزاری را داشته اند عربستان و هند بوده اند و کمترین را هم امریکا با 5 درصد به خود اختصاص داده است .


قشم آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس