سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ اطلاع رسانی بهاریون، فرهنگی اجتماعی اقتصادی ورزشی
پیام مدیریت وبلاگ :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، به این وبلاگ خوش آمدید . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وبلاگ ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما در بهتر شدن کیفیت مطالب وبلاگ یاری رسانید .

rss

درباره ما


قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب

آمار و امکانات

برج کایان (Cayan ) با بیش از 300 متر ارتفاع به شکل مارپیچ در دبی ساخته شده است . این برج در شرایط آب و هوایی مختلف به دلیل ارتفاع زیاد در معرض باد شدید قرار می گیرد که شکل مارپیچی و طراحی علمی آن مانع از آسیب باد به آن می شود.

 

کایان در 75 طبقه ساخته شده و 495 واحد آپارتمانی مجهز در آن وجود دارد. پلان شش ضلعی این برج در زاویه 90 درجه طراحی شده اما از میانه برج هر طبقه حدود 2/1 درجه با طبقه بعدی خود تغییر زاویه می دهد .

تصاویری از بلندترین برج مارپیچ دنیا             تصاویری از بلندترین برج مارپیچ دنیا   این برج به صورت دوقلو طراحی شده که هر یک از برج ها حول هسته مرکزی در دو زاویه متفاوت چرخش می کند و همین چرخش باعث می شود نیروی باد در ارتفاع بالای این برج به حداقل برسد.

همچنین این چرخش باعث می شود بیننده در هر طبقه از برج نمای متفاوتی را نسبت به طبقات دیگر تجربه کند.

تصاویری از بلندترین برج مارپیچ دنیا                تصاویری از بلندترین برج مارپیچ دنیا     برای حفظ کارایی تاسیسات مکانیکی و برقی در این برج ، تاسیسات از طریق هسته مرکزی برج توزیع می شود که تداعی کننده یک شریان مرکزی در سازه این برج است .

استفاده از پوشش ورقه های کامپوزیت شیشه ، استیل و آلومینیوم در کالبد اصلی این برج موجب شده است از نظر ناظر بیرونی، این برج دوقلو به صورت یک برج دیده شود.


قشم آنلاین

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس